Gyakran Ismételt Kérdések  

Hogyan tudok rendelést leadni?

Hozzáadhatja a kívánt termékeket a kosárhoz, és megrendelheti online, a +36 15 009 432-es telefonszámon hétfőtől péntekig 8.00-16.00 óra között.

Hogy tudok fizetni?

Jelenleg 2 fizetési módot kínálunk:

  • Bankkártya - Ez az opció csak online megrendelések esetén használható
  • Fizetés utánvéttel - Fizessen a termékekért a szállításkor
 

Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítás ingyenes minden olyan megrendelés esetén, amelynek értéke meghaladja a 18 900.00 Ft ** értéket, és amely NEM tartalmazik a Nagyméretű Termékek közé. A 18 900.00 Ft érték alatti megrendelések esetén 1 229.99 Ft szállítási költség kerül felszámításra. A szállítás ára 10 999.99 Ft nagyméretű termékek esetén (a termékoldal kifejezetten megemlíti: "Nagyméretű termék, amelyet csak a Somproduct flottán keresztül lehet szállítani, az épületig, 2 fővel").

 

Mi történik a rendelés leadása után?

Legfeljebb 3 órán belül felhívjuk Önt, hogy megerősítse a megrendelést és részletezze a szállítási adatokat.

 

Ki szállítja ki a rendelésemet?

A szállítást a DPD biztosítja. Nagyon bízunk a DPD professzionális szolgáltatásaiban.

Mennyi ideig tart a termékek szállítása?

Miután megerősítettük megrendelését, a szállítás körülbelül 24 órát vesz igénybe a hét folyamán leadott rendelések esetén, és 72 órát vesz igénybe a hétvégén leadott megrendelések esetén.

 

Hány ember szállítja a rendelésemet?

A költségek minél elfogadhatóbb szinten tartása érdekében a szállítást egy személy végzi. A matracok és ágyrácsok nem nehezek, de a termékek mérete miatt segítenie kell a futárnak, hogy házhoz szállítsa. A rugós matracok hajlítása szigorúan TILOS.

 

Kiválaszthatom a szállítás időpontját?

Jelenleg 2 szállítási időintervallum közül választhat:

  • Kiszállítás 13:00 és 17:00 között
  • Kiszállítás 16:00 óra után
 

Mi van, ha nem szeretem a termékeket?

Termékeinket 14 naptári napon keresztül tesztelheti a 34/2014. sürgősségi rendelet értelmében. Egyes termékek esetében a tesztelési időtartam hosszabb, mint a törvényesen felkínált 14 naptári nap, ezt a szempontot a termékbemutató oldalon adjuk meg.
Ha nem elégedett a kapott termékekkel, CSAK az eredeti csomagolásban küldheti vissza. A termék visszaküldéséhez a visszaküldési űrlapot kell kérnie az Ügyfélszolgálatnál a 031 630 0830 -as telefonszámon hétfőtől péntekig 9.00-20.00 között, vagy e -mailben az info@somproduct.hu e-mail címen.
A pénzt a visszaküldési döntés kihirdetésétől számított legfeljebb 14 napon belül, a visszaküldési űrlapon megadott bankszámlára küldjük vissza.

Ne feledje: A tesztidőszak alatt tartsa a termékeket az eredeti csomagolásban.

 

Mit mondanak rólunk mások?

 

“Nagyon jó ár -érték arányú termék. Gyors szállítás. Kedves a bolti alkalmazott, aki az Ön igényeihez igazodik, anélkül, hogy drága termékeket kínálna Önnek első választásként.”

‐ Ene Teodor

 

“Mondhatom, hogy eddig ez a legjobb matrac, amin aludtam.”

‐ Ema

Támogatjuk az álmaidat

Rendelje meg most        
Fel